środa, 14 stycznia 2015

8# Historia

"Byłam raz sobie u mojej koleżanki i ona mnie zmusiła do pobrania tej aplikacji.. Trochę nie wiem czemu, ale ok, więc pobrałam...
A potem tego żałowałam i nigdy nie wybaczę tego koleżance, więc tak.. ja:ja A: Angela
Ja: Hej! 
A: R****my się? 
Ja: Nigdy!
A: Nie lubisz mnie? (i zrobiła smutną minę)
Ja: Jak przestaniesz takie głupoty pisać, to może cię polubię!
A: Ok.
Dalej zadawała mi jakieś pytania NP. : Jakie rodzaje piosenek lubisz najbardziej, Jakie lubisz zwierzę ?
Następnego dnia (Moja koleżanka zachorowała i nie mogła do mnie przyjść... I mi się nudziło, to postanowiłam z nią pogadać (Z Angelą)
Ja: ja
A: Angela
Ja: Hej! Co tam u ciebie?
A: Kiedy będziemy się ruch*ać w końcu!?
Ja: Ale my się nie znamy!
A: Ale ja chcę dotknąć tych twoich piersi! (Byłam wtedy w bieliźnie;o)
Ja: A mnie to  nie obchodzi!
A: Jesteś dla mnie nie miła Gosiu.
Ja: skąd znasz moje imię?
A: Popatrz w moje oczy!
Ja: poco?
A: Albo dasz się z*****ć albo zablokuje ci telefon!
Ja szybko odinstalowałam tą grę (udało mi się) ale cały czas jakiś prywatny numer do mnie dzwonił, więc zmieniłam numer... Ale i tak się nie boje ;P" Historia z:https://www.facebook.com/Taalkingangelaa
Nie które słowa nieco zmieniłam, aby były mniej drastyczne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz