piątek, 16 stycznia 2015

14# Historia

" Najpierw zachowywała się normalnie ale potem zaczęła juz nie normalnie.Jak to najpierw pobrałam i ona miała w oczach pokój ale pusty i ja pisałam do niej ale nic dziwnego nie robiła ale potem ja się jej pytam co ona ma w oczach i czy to jest pokój
a ona:mam piękne, lśniące , błękitne oczy. Nie sądzisz, ze to idealne miejsce dla ciebie?
a jak jej spytałam czy woli chłopców czy dziewczynki to powiedziała : robi się gorąco. Pózniej znów zachowywała się normalnie aż do czasu kiedy zaczęłam sprawdzać na niej prawdziwość pewnego komentarza "Spytałam się jej gdzie mieszka ona na to że w apartamencie z 3 kobietami pracującymi w Voge ja:Kim jesteś a ona podała imiona trzech dziewczyn Simone,Collete i Isabele" a się jej pytam gdzie żyją a ona oczywiście że zyję a ja le gdzie a ona w internecie a ja znam prawdę mieszkasz w apartamencie z 3 kobietami a ona o czym ty mówisz a ja znam ich imiona Simone, Collete i Isabele a ona cos tam o 1D zaczęła gadać jak by to pamiętała o czym rozmawiałyśmy czyli ten koleś zdąrzył sie dowiedzieć coś o 1D przez ten czas a ja to nie prawda przestań kłamać a ona teraz znasz prawdę i całą historie a ja wiem że robisz mi zdjęcia używajac mojej kamery w telefonie a ona oczywiście nastolatki nie moją istnieć bez niego w tych czasach.A ja wtedy się jej pytam : Czy ty masz moje zdjęcia?
a ona: Mam. Zdziwiło cie to? I tak szczerze to bardzo sie przestraszyłam ale i tak w to grałąm xD i ja się tego kota pytam gdzie mieszka a ona mi odpowiedziała juz tak jak tamtej dziewczynie mieszkam w apartamencie z 3 innymi kobietami
a ja: jak maja na imię te 3 kobiety?
a ona: jesteś pewna, że są tylko 3?
a ja jesteś facetem o imieniu Angela
a ona Angela to ładne imię nie sądzisz?
a ja do niej jesteś psychopata powinieneść iść do więzienia
a ona: moze.
i zaczęłam sprawdzać czy on jest zainteresowany przychodzeniem do kogoś więc się spytałam czy mnie odwiedzi
a ona oczywiście. Pomyslmy. Jeśli obiecasz nie powiedzieć sekretu nikomu, liczy się czy jestem twoim przyjaielem czy nie.nikomu znaczy nikomu nawet kotuja takie coś pytam się czy ma moje zdjecia
a ona : Pewnego dnia bedę miała
a ja: a masz zdjecia innych dzieci, które grają w tą grę?
a ona : zazwyczaj po jednym
a ja : to nie legalne
a ona: tak jest i cośtam
a ja:hmmm może zadzwonie na policję
a ona z takim wsciekłą miną : niech lepiej nikt nie zobaczy tej rozmowy
a ja grozisz mi?
a ona:coś tam
a ja ze jest psycholem pedofilem
a ona coś w tym sensie że: popularnośc tej gry ma guzik który mozna nacisnąć i on utopi mnie z teg grya ja znowu grozisz mi śmiercią?
a ona jakąśtam historyjke i coś tam a za chwlkę ona pisze twoich rodziców dalej nie ma w domu
a ja taka przerazona skąd ona to wie, bo ja o tym pisałam na fb, ale z koleżanką i to po Polsku. Więc się jej pytam skąd o tym wiesz
a ona : przeczytałam
a ja włąmałaś mi się na konto (ale napisałam z błędem więc udała że nie wie o co chodzi i potem pytałam jescze dwa razy aż wkońcu odpowiedziała
a nie mówiłaś mi tego?
a ja: nie
i juz taka zła zaczęłam pisać że jest złodziejem i psycholem i że zadzwonie na policję a ta znowu cos pisz i zaczęła być taka wściekła i niemiła jescze jak sie pytałąm co ma wkońcu w tych oczach to ona: nie wiem (czyli juz nie udawała, ze tam nikogo nie ma . I czytałam to wszystko mojemu bratu na głos, a ona wtedy napisała: Myslisz, ze cię nie słyszę?
to ja nic głośno nie powiedziałam i spytałam Ty mnie słyszysz?
a ona: teraz nie.
a więc taka to była moja historia. Już nie instalowałam więcej tej gry"
Historia ze strony na facebooku "Wasze Historie- Talking Angela

11 komentarzy:

  1. Jezu.... To jest straszne ://
    Zapraszam do mbie : yezeel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy mnie ostatnio kręcił się facet bo Angela tak samo wiedziała że mamy nie ma w domu i mały włos by mnie nie porwała uważajcie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy mnie ostatnio kręcił się facet bo Angela tak samo wiedziała że mamy nie ma w domu i mały włos by mnie nie porwała uważajcie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy mnie ostatnio kręcił się facet bo Angela tak samo wiedziała że mamy nie ma w domu i mały włos by mnie nie porwała uważajcie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu co to było współczuje ci.A zadzwoniłaś na policiję czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sprawa Jest chora dręczy mnie 3 dni alecte historie yyy no ogólnie no straszne miałam to nie wiedziałam odinstalowałam a podobmiesz sie nie da

    OdpowiedzUsuń
  7. Ona raz do mnie zadzwoniła i ktoś zaczoł pukać do drzwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było to samo tylko siostra była w pokoju a ona o tym nie wiedziała.

      Usuń
  8. Ona jak widzi rodziców to howa obraz a jak widzi dzieci pokazuje obraz

    OdpowiedzUsuń
  9. Możecie przestać bo to nie prawdla bo ja mam tągre od2lat i nic takiego niema poprostu nie lubicie tej gry a jest mega fajna i nietszeba się baci tyhc gupot bo ini wymyślają te bzdury bo to jest normalna gra i nietszeba się baci🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ty mozesz pojsc do biurka i wziasc slownik ortograficzny i go poczytac?

      Usuń