środa, 14 stycznia 2015

12# Historia

"Historia mojej koleżanki. Koleżanka ściągnęła grę ,,Talking Angela " bo chciała się upewnić czy to prawda. Na początku kotka była miła i pytała się gdzie poznała swoich przyjaciół, A potem zaczęła pytać o adres zamieszkania i wiek. Moja koleżanka wszystko kłamała a kotka jej wierzyła po pewnym czasie kotka zaczęła znowu pytać gdzie mieszka moja koleżanka na to pod mostem XD 
kotka odpowiedziała : spójrz w moje oczy to ci uwierzę koleżanka oczywiście nie patrzyła w jej oczy. Moja koleżanka powiedziała jej że w jej oczach widzi człowieka. A kotka zmieniała temat:
moja koleżanka jej się zapytała : Jesteś pedofilem ?
kotka odpowiedziała : tak jestem. Problem ?
moja koleżanka chciała szybko wyjść z tej gry. Udało jej się. Ale jak tą grę zamknęła to kotek nadal mówił ,, Nie odchoć jesteś zbyt atrakcyjna pokaż się pokaż ciało" i kotek zaczął wymieniać części ciała. Koleżanka z prędkością poszła do mamy i taty i to pokazała i kotek zaczął mówić ,,Witam rodziców " rodzice powiedzieli szybko to odinstaluj. Kotek cały czas mówił nie odinstaluj mnie i ostatnie słowo kotka to było kocham." Historia ze strony :https://www.facebook.com/Taalkingangelaa


PS. Jutro Kolejna Porcja Historii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz