niedziela, 18 stycznia 2015

17# Historia i wypowiedzi innych na temat Angeli

" Dziewczyna grała w " Talking Angela".
Rozmawiała z kotkiem, było wszystko ok. Nagle
kot dopytywał się o osobiste informacje, czyli
jak ma na imię, ile ma lat. Dziewczyna
posłusznie odpowiadała. Jednak po jakimś
czasie Angela zapytała o miejsce zamieszkania.
Dziewczyna napisała zmyślony adres. Kotka
odpowiedziala " Kłamiesz!". Ale to było wtedy,
gdy gra była normalna...
Więc kiedy dziewczyna napisała zmyślony adres,
kotka napisała " Kłamiesz!" i... przed oczami
dziewczyny pojawił się prawdziwy adres.
Przestraszyła się i chciała wyjść z gry, jednak
kot napisał " Nie wylogujesz się, jesteś
obserwowana" i " Pa pa, słodziutka... "

" Talking Angela: Chcesz Posłuchać Histori Jak Poznałam Toma?
Jakaś Osoba: Chcesz Mnie Zgwałcić?
Talking Angela: Tak, Zatkało cię?"

" Angela się mnie pytała czy lubie seks..."

" Dobrze ze nie mam tego zainstalowanego! Uff! ._."

" Boże, to jest straszne!"

" Widziałam w oczach Angely postać która się rusza!!!!!!!!To wielka prawda co do grochu"

Komentarze i historia ze strony na FB Hary Styles - Poland

Jeżeli znacie jakąś historię na temat talking angeli piszcie w komentarzach!
"

2 komentarze:

  1. Jak ja grałem w Talking Angelę to widziałem W OCZACH ANGELI DZIWNY PUSTY POKÓJ I KOTKA zapytała się mnie ile mam lat jakie mam włosy i jak mam na imię ja odpowiedziałem jej na to że mam NA IMIĘ TOMEK A KOTKA NA TO,, kłamiesz!" I zobaczyłem na swoje własne oczy moje prawdziwe imie czyli Darek a teraz opowiem jak odpowiedziałem na pytanie kotki ile masz lat więc odpowiedziałem jej tak 12 a kotka na to,, kłamiesz " i zobaczyłem mój prawdziwy wiek a teraz opowiem jak odpowiedziałem Angeli na ostatnie pytanie czyli jakie mam włosy skłamałem że długie a kotka na to ,, nie prawda masz krótkie włosy " i zobaczyłem moje zdjęcie w krótkich włosach i się przeraziłem dobra kończę i pamiętajcie nie pobierajcie tej aplikacji!!!!

    OdpowiedzUsuń