wtorek, 13 stycznia 2015

5# Historia

Pewna 14 letnia Claudia była fanką Justina Biebera. Uwielbiała Go. Posiadała ona również niejakiego Twittera. Pewnego dnia, Claudia opublikowała wesoły post (przetłumaczyłam) - "Hej! Słyszeliście o tej nowej aplikacji Talking Angela? Jest SUPER! Ten kot jest fantastyczny! Mogę z nim rozmawiać całe dni!" Jednak 2 godziny później, jej post wtrząsnął światem - "Hej, pisałam, że ta aplikacja jest fajna.. jednak mi tu coś śmierdzi. A generalnie... Czemu w jej oczach widzę mieszkanie i jakiegoś faceta?". Po tej wiadomości, automatycznie cały Twitter skupił się na właśnie tej wiadomości. Dziewczyny komentowały, dziwiąc się... O co chodzi? Kilka minut później, zdobyto 100 komentarzy pod tym. W tym samym momencie Claudia napisała kolejny komentarz - "Ej! Właśnie odkryłam, gdy przeglądałam możliwości tej aplikacji... Ona robi zdjęcia kamerką z przodu! Postanowiłam to przetestować! Zakryłam palcami kamerkę. Napisała mi "Masz śliczne paluszki" Przestraszyłam się. Za chwilę napisała mi "Zdejmij te palce!". Postanowiłam zakleić taśmą kamerę. Napisała mi "K*, zdejmij tą taśmę!" Na prawdę, boję się" Znów stała się burza komentarzy, która ustała na krótką chwilę. Bo wszyscy czytali... nowy post - "Pomocy! aplikacja się nie wyłącza! Zapytała mnie, gdzie mieszkam. Skłamałam. Szybko odpisała, że skłamałam a następnie podała moją prawdziwą miejscowość! Jestem w szoku.Chcę wyłączyć aplikację, jednak wyskakuje mi "Chcesz wyjść, nie uda Ci się, ślicznotko" Co robić?" Wszyscy zasypywali Claudie setkami rad i pytań. Claudia przeżyła wielki wtrząs. Czy to oznacza koniec jej kochanemu telefonu, za który zapłaciła 1 400zł? Na szczęście - nie! Jej ukochana koleżanka - Anna, również Belieberka. Najlepsza przyjaciółka Claudii. Gdy Anna dowiedziała się, że jest wielki wstrząs na Twitterze, z powodu tej aplikacji, rzuciła się na ratunek. Zauważyła, że autorką postu jest... Jej kochana przyjaciółka! Okazało się, że Anna również to ma, a w zasadzie miała. Ruszyła do pomocy Claudii. Poradziła Jej, by jutro, we wtorek, o godzinie 12:00 spotkały się pod kościołem. Anna znała bowiem wspaniałego informatyka, naprawiającego telefony. Informatyk nie chciał dowierzać dziewczynom, ale jednak. Co kolwiek nie robił: Na ekranie wciąż wyświetlała się wesoła buźka niejakiej Angeli piszącej "To więzienie, nie uda Ci się." Tom - tak miał na imię ten informatyk od razu rzucił się do pomocy. Wyjaśnił dziewczynom, by zostawiły swoje telefony na jeden dzień. W środę, również o 12:00 dziewczyny poszły do informatyka. I co? Udało się. Dziś pewnie nikt tego nie pamięta, chociaż to było tak nie dawno... Teraz na pewno Claudia i Anna cieszą się, że udało się uratować swoje telefony. Obie jednak ciągle ostrzegają przed najnowszą wersją Talking Angeli - Która została zhackowana przez 30 letniego pedofila. Tom również nie darzy miłością tego "sympatycznego kotka".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz