poniedziałek, 12 stycznia 2015

2#- Rozmowy

Kolejnym dowodem na pedofilstwo są.... rozmowy udowadniają one że to nie Komputer z nami rozmawia ponoć jak się kliknie 18+ zaczyna się ciebie pytać, czy miałaś miesiączke itd. Zdjęcia:
 Tłumaczenie:
Nigdy
T:Ty Powinnaś,Młody koniku polny (WHAT? Koniku Polny?) Dobra dalej :
T:Preferujesz akcję czy romantyzm?
K:Akcję!
T:Mój język też :-)
Wolisz chodzić na boso czy w butach dwa rozmiary na ciebie zamałe?
Tym razem jest to zwykła rozmowa.
T: Co ty na szybką powtórkę, mam nadzieje, że szybko sobie radzisz ze słowami :)
K:Znam twoje sekrety
T:Jak powiem ci mój sekret nie będzie on już sekretem. Lubisz zwierzaki?
K:Ale ja już znam twoje sekrety
T:Fajnie! Porozmawiajmy o zwierzakach! Masz jakiś przyjacieli przyrody oprócz mnie?
Tym razem jak ktoś mówi że zna sekret Angeli ona szybko zmienia temat
T:Rzeczywiście
K:Powiedz przepraszam
T:Przepraszam
K:Powiedz przegrałam
T:Przegrałam
K:Powiedz nienawidze toma
T:Nienawidze toma
K:Czemu się uśmiechasz?
Tym razem udowadnia nam, że może powtarzać, to co jej mówimy.
Ps.My Talking Angela nie jest pedofilem, przynajmniej nie ma na to dowodów :) Ale zwykła Angela nim jest.
Nie tylko Talking Angela jest pedofilem, jest nim również Talking Ginger,Talking Friends i Tom loves Angela.
Już niedługo:
Straszne historie

/Lucy

1 komentarz: